Home » , , , , , » Агония (1975) Ladda Ner Film

Агония (1975) Ladda Ner Film

fullständig film streaming Агония i bästa kvalitet. ladda ner hela Агония i bästa look videoformat. titta på strömmande Агония i högupplöst format. fullständig strömning Агония i högsta kvalitet. titta hela filmen Агония i hög kvalitet.


du kommer att följa totalt beskrivning av Агония nedan:
  • Originaltitel : Агония
  • Film titel i ditt land : Агония
  • År av film : 1975
  • Genrer av film : Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1975-06-01
  • Företag av film : Mosfilm,
  • Länder film : Russia,
  • Språk film : Pусский,
  • Varaktighet film : Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.6
  • Youtube ID för filmen :
  • Översättning av film : RU,EN,DE,HU,IT,FR,
  • Aktörer som film :Aleksey Petrenko (Rasputin), Velta Line (Aleksandra Fyodorovna), Anatoli Romashin (Nicholas II), Mikhail Svetin (Terekhov), Leonid Bronevoy (Manasevich-Manuilov), Alisa Freyndlikh (Vyrubova), Yuri Katin-Yartsev (Purishkevich)

0081991

Агония den korrekta film skapad av Mosfilm, utnyttjande av en beskrivning av filmen är "". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

när jag först lära om den här filmen är jag inte helt säker om jag uppskatta idé eller ingen. Efter att ha sett det jag har att förmedla vilken verkligen uppskattar. Jag mycket rekommenderar den här filmen för de människor som kanske din genre Drama, . Du kan ha möjlighet att titta på den som en gåva genom att helt enkelt klick lämna och registrera, vad du kan titta otaliga senaste filmtitlar som en gåva.

... spela film Агония i topp videoformat 1080p ....




Director : Elem Klimov, Writer : Semyon Lungin, Writer : Ilya Nusinov
självklart, nu du kan titta på film förbunden med Агония fullständigt längd och hitta den anslutning till detta video Агония i högkvalitativ video.


Tags: