Home » , , , , , » 간신 (2015) Ladda Ner Hela

간신 (2015) Ladda Ner Hela

titta på strömmande 간신 i bästa kvalitet. ladda ner film 간신 i HD-video. online streaming 간신 i hög kvalitet. fullständig film streaming 간신 i högsta kvalitet. fullständig strömning 간신 i högupplöst format.


blir klar en komplett beskrivning av 간신 nedan:
  • Originaltitel : 간신
  • Film titel i ditt land : 간신
  • År av film : 2015
  • Genrer av film : Drama, Historisk,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2015-05-21
  • Företag av film : Lotte Entertainment,
  • Länder film : South Korea,
  • Språk film : 한국어/조선말,
  • Varaktighet film : Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.9
  • Youtube ID för filmen : Vc165TX1TnE
  • Översättning av film : FR,DA,CS,ZH,RU,KO,IT,ES,EN,
  • Maska av film :Seo Young-joo (young Im Sung-jae), Ryu Sun-young (wife of the head of Sungkyunkwan), Song Young-chang (Yu Ja-gwang), Gi Ju-bong (Butcher Mr. Kim), Lee You-young (Seoljungmae), Kim Kang-woo (Prince Yeonsan), Moon Hee-kyung (Discipline sanggung), Jeong In-gi (Head of Sungkyunkwan), Ju Ji-hoon (Im Sung-jae), Cheon Ho-jin (Sa-hong), Go Kyung-pyo (Grand Prince Jinseong), Jang Gwang (Prime Minister), Lim Ji-yeon (Dan-hee), Jo Han-cheol (Park Won-jong), Kim Ji-young (Mother of Deposed Queen Lady Yun), Cha Ji-Yeon (Jang Nok-su)

4844288

간신 är en film skapad av Lotte Entertainment, som har en beskrivning av filmen är "". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och störst starring aktörer.

efter att jag först ta reda på om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i såsom idé eller eventuellt inte. Efter att ha sett det jag har att tala om att vi gillar verkligen. Jag rekommenderar starkt den här filmen för de människor som att den genre Drama, Historisk, . Du kan möjligen titta på den som en gåva bara klick lämna och registrera, Det är möjligt att du kan titta miljontals senaste filmtitlar gratis.

... spela strömmande 간신 i hd-format 1080p ....




Original Music Composer : Kim Jun-seong, Production Design : Lee Tae-hun, Editor : Kim Sun-min, Director : Min Kyu-dong, Writer : Lee Yoon-Seong, Writer : Min Kyu-dong, Director of Photography : Park Hong-yeol
säker, nu du kan se film involverar 간신 100% längd och erhålla den url till detta film 간신 i högkvalitativ video.


Tags: korean movie,